DSpace Repository
Estrategia didáctica para la democratización y formación de públicos en el arte contemporáneo
Login
English
español
DSpace Home
→
Documentación Científica
→
Facultad del Hábitat
→
Tesis de la Facultad del Hábitat
→
Especialidad en Ciencias del Hábitat
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Estrategia didáctica para la democratización y formación de públicos en el arte contemporáneo
Arvizu, Yolanda
URI:
https://repositorioinstitucional.uaslp.mx/xmlui/handle/i/8838
Date:
2024-10-07
Abstract:
La tesina presenta una estrategia didáctica para la formación de públicos en el arte contemporaneo
Show full item record
Files in this item
Name:
TesinaE.FH.2024.E ...
Size:
1.329Mb
Format:
PDF
Description:
Tesina
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Especialidad en Ciencias del Hábitat
Except where otherwise noted, this item's license is described as Acceso Abierto
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register